Ihan hävettää. Ei, en ole laiska, vaan saamaton. Mä olen treenannu tosta syyskuusta asti ihan säännöllisesti 4-5 krtaa viikossa, lähinnä nyt on ollu salia ja siellä jotain kestävyyttä ja lihaskuntoa. Mutta saamaton olen sen suhteen että tuolta syyskuusta asti mulla oli salasana hukassa, ja sehän on kieltämättä aivan hiton vaikeeta hankkia uusi..

Eli. Treenattu on, silloin syyskuussa tuli sauvakäveltyä hirmusia lenkkejä. Ylpeydenaiheeni on 10km, johon meni aikaa se 1h 15min. Oon pyöräilly, vesijuossu, ja sauvakävelly. Salilla lämppärinä aina kilsa kaks hölkkää juoksumatolla, tai sit joku karvan alle puol tuntia crossailua jne. Eli sen suhteen ihan jees. Sykkeet on laskenu ihan reilusti siitä kun alotin.

Lihaskunnossa luulin myös edenneeni, mutta eipäs niin ole käynyt. Mulla oli tänään salilla ohjausaika, jossa tehtiin kestävyys/lihaskuntotreeni keskivartalolle ja käsille. Ensinnäkin mun tasapaino on ihan olematon, sitä on harjoteltava ihan jo täällä kotona, tai noista uusista liikkeistä ei tule mitään. Kaikenlaisia ihania hoovereita jne. Tosi kivan tuntunen treeni.

Varasin samalla  myös ajan ravitsemusneuvontaan, aika on maanantaina klo 17. Syömiset on siis retuperällä ja kaipaisin lähinnä ohjeita mm. palkkareiden ja protskujuomien kanssa. Toivottavasti saan tosta jotain irti nyt sitten.