Eli en turhaan sitten pyytänyt sitä ravitsemusneuvontaa. Nyt lähdin sitä siis pyytämään siksi että joko syön aivan liian vähän ja sitten kaipaan yhä siis tietoa protskuista jne.

Eli vuos sitten joulukuussa verikokeissa oli pikkuylläri, kun kok.kol oli 6,1. Luulempa että silloin nämä tulokset johtuivat kananmunan hillittömästä syömisestä. Jätin kananmunan syönnin sitten 9 tai 10 kuukaudeksi. kolme tai neljä viikkoa myöhemmin harjottelussa otettiin kokeet, ja kolesterolit oli laskeneet jo 5,8. vähänkö olin tyytyväinen.

Oon jättäny roskaruoat pois lähes kokonaan. Ja oon ollu siihen ihan tosi tyytyväinen. Käyti jonku aikaa noita Benecol-juttuja sun muita hölmöyksiä, mut jätin ne sitten pois. Kesä meni kuivuessa, mä en syöny enkä juonu juuri mitään, laihdunki sen 6 kiloa kesän aikana. Liikunta on tullu päiväjärjestykseen pysyvästi, kesä oli tosi vähällä, mut toi kevät ja nyt tää syksy on menty kyllä ihan ok mielestäni.

Ja nyt sitten, viimein tänään menin verikokeisiin, tosi hyvillä mielin koska tiesin että varppina on kolesterolit tullu alas. No tulos oli 6,6. Saatananvittu. ei kai siinä sitten muuta. Sairauttahan se hoitsu mulle lupaili. Nyt oon taas kyllä tässä loka-marraskuun aikana vetäny tota kananmunaa. Mulla on siis uudet kokeet parin kolmen viikon kuluttua joissa nähdään toi kananmunan vaikutus.